تکفیر آخرین پرده نفاق آمریکاست/جنگ مذاهب توطئه جدید استکبار

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تکفیر آخرین پرده نفاق آمریکاست/جنگ مذاهب توطئه جدید استکبار

 سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست با جمعی از روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کردستان در سنندج اظهار داشت: با پیروزی نظام شکوهمند اسلامی شاهد توطئه‌های گسترد‌ه‌‌ای علیه ملت مسلمان ایران بودیم که یکی پس از دیگری با شکست مواجه شد.


وی افزود: آمریکا پس از آنکه در کسوت نظام شاهنشاهی از اسلام سیلی خورد، مفتضحانه از ایران گریخت وخود را پشت پرده نفاق پنهان کرد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: پیروزی انقلاب تنها معجزه الهی نبود که ملت ایران آن را مشاهده کرد چرا که خداوند تبارک و تعالی در بسیاری از عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دشمنان این ملت را با شکست مواجه کرده است.


سردار نقدی اظهار داشت: امروز آمریکا به متحجران پناه آورده و آخرین تیر ترکش خود را که جنگیدن با اسلام در پرده نفاق و تکفیر است می‌خواهد علیه مسلمانان به کار گیرد.


وی افزود: تکفیر آخرین پرده نفاق آمریکاست و می‌خواهند با اجرای این نمایش شکست‌های مفتضحانه خود در میدان مبارزه با ملت مسلمان ایران و دیگر مسلمانان را جبران کنند اما این بار هم از بیداری مسلمانان شکست خواهند خورد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: مسلمین بیدار شده‌اند و دیگر آن ملت چشم و گوش بسته و ناتوان قرن بیستم نیستند و مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه و بیداری مردم عراق بهترین گواه بر این واقعیت است.


سردار نقدی افزود: بعثی‌هایی که بیش از یک میلیون کرد، عرب شیعه و سنی عراق را به جرم علاقه به اسلام به خاک و خون کشیدند امروز در لباس داعش مدافع اسلام شده‌اند و افراد را به جرم عدم حضور در نماز جمعه شلاق می ‌زنند.


وی اظهار داشت: هیچ کس باور نمی‌کند که تروریست‌هایی که پول و سلاح خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی دریافت کرده و مجروحانشان را در بیمارستان‌های اسرائیل درمان می‌کنند، مدافع و دلسوز اسلام هستند.


سردار نقدی، با هشدار به سیاستمداران عراقی اظهار داشت: کسانی که تلاش می‌کنند مردم غیرتمند کردستان عراق را به سازش با این جریان تکفیری و داعش بکشانند و آنها را به سکوت در قبال این وحشیگری‌ها وادار کنند آب در آسیاب دشمنان می‌ریزند و کار بیهوده‌ای می‌کنند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم غیرتمند کردستان عراق هیچ گاه جنایت‌های بعثی‌های صدام در حلبچه و کشتار بیش از یک صد هزار کرد را در عملیات انفال فراموش نخواهند کرد و باید سیاست‌مداران این منطقه به این خواست مردمی احترام بگذارند و به دنبال القای سکوت در برابر تکفیری‌ها نباشند.


سردار نقدی افزود: دشمنان اسلام امروز به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه مقابله با اسلام و موج اسلام‌خواهی در جهان، به راه انداختن جنگ بین مذاهب و کشتار مسلمانان به دست خود مسلمانان است.


وی خاطر نشان کرد: امروز مسلمانان خیلی بیدارتر از آن هستند که این سناریوی کودکانه را که اسلام علیه اسلام بپاخیزد، باور کنند لذا توطئه صهیونیستی آمریکایی را برای تضعیف وحدت و انسجام اسلامی با جدیت رصد کرده و در برابر آن مقاومت می‌کنند.


وی در پایان اظهار داشت: امید است روحانیون و علمای دینی به عنوان مشعل‌داران هدایت در جامعه در مسیر روشنگری و بصیرت‌افزایی در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان وارد عمل شده و این دسیسه‌ها را برای اقشار مختلف مردم تبیین کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:,

] [ 12:48 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه